Pramoga
Data
Dalyvių skaičius
Kaina
Rikiuoti pagal
  • Pasirinkite miestą
  • Pasirinkite datą
  • Pasirinkite dalyvių kiekį

Tuomet paskaičiuosime Jums kainas ir parodysime laikus

Sąlygos ir taisyklės

2022 Birželio 2 diena

BENDRA INFORMACIJA

Klientai, užsisakydami paslaugas iš svetainės gocrazy.lt, patvirtina, kad įdėmiai perskaitė, suprato ir sutinka su šiomis sąlygomis ir taisyklėmis.

Klientas - renginį užsakęs asmuo, ar bet kuris kitas renginio dalyvis, ar žiūrovas.

Platforma - Ši gocrazy.lt svetainė, kuri veikia, kaip renginių platforma, kurioje klientams siūlomi skirtingų įmonių renginiai ir pramogos. Juridiškai, platforma veikia, kaip atsiskleidęs tarpininkas. Iki 2022-06-01, platformos operatorius yra MB “GOCRAZY LT”, vėliau laikinu operatoriumi, iki 2027-01-01, tampa UAB "STRATEGIJA".

Paslaugos tiekėjas - Platformoje reklamuojamos paslaugą, vykdantis, ar ją organizuojantis, juridinis, ar fizinis asmuo.

Renginys - platformoje reklamuojama paslauga. Tipiniu atveju, tai renginys, arba pramoga, skirta vaikams, bernvakariams, mergvakariams, arba įmonių komandos formavimo, ar pramoginiams vakarėliams.

Scenarijus - unikalus renginio scenarijus, kurio tiek išimtinės turtinės teisės, tiek autorinės teisės priklauso paslaugos tiekėjui, arba jo partneriams, arba franšižės partneriams.

Renginio vedėjas - Paslaugos tiekėjo darbuotojas, arba jis pats, arba laisvai samdomas renginio vedėjas, arba nepriklausomas vedėjas, kurį su paslaugos tiekėju, sieja dalykiniai ryšiai.

Atsiliepimas - Kliento viešai paliktas atsiliepimas tiek apie paslaugos tiekėją, arba apie platformą, arba apie paslaugos tiekėjo teikiamas paslaugas, tiek apie scenarijų, tiek apie renginio vedėją(-us), tiek apie įmonės darbuotoją(-us), ar jos partnerius. Platforma gauna daugybę teigiamų atsiliepimų, iš klientų apie įvykusius renginius, tačiau platforma negarantuoja, kad pasirinktas renginys kiekvienam jo dalyviui patiks (kaip ir pasirinkus kino filmą, jis gali tiek patikti, tiek nepatikti jo žiūrovams). Renkantis renginį klientams rekomenduojama atsižvelgti į būsimo renginio dalyvių charakterį, būdo bruožus, pabendrauti su buvusiais paslaugos tiekėjo klientais iš savo pažįstamų rato. Po įvykio klientams rekomenduojame pateikti mums atsiliepimą, apie įvykusį renginį, užpildant formą, kuri atsiunčiama, per 3 darbo dienas įvykus renginiui.


RENGINIO UŽSAKYMAS IR APMOKĖJIMAS

Prieš renginį į paslaugos tiekėjo (arba platformos operatoriaus sąskaitą), mokamas 50 eurų avansas / organizavimo užmokestis, jeigu su platforma, ar paslaugos tiekėju, nėra suderinta kitaip.

Jeigu klientai nusprendžia, kad renginio iš anksto suderintu laiku jiems nebereikia, tuomet avansas, nėra grąžinamas, ir laikoma, kad sumokėtas avansas yra suderėtas užmokestis, už organizacinį darbą, paslaugos tiekėjui.

Prieš renginį paslaugos tiekėjui, ar renginio vedėjams turi būti sumokama likusi suma už renginį.

Jeigu renginio metu nebuvo pilnai atsiskaityta su paslaugos tiekėju ir/arba renginio vedėjais, tuomet klientui taikoma 200 eurų bauda (kuri sumažinama iki 100 eurų, jeigu su įmone pilnai atsiskaitoma per 5 darbo dienas po renginio).

Išskirtiniais atvejais, kai paslaugos teikėjas, nebegali įvykdyti iš anksto rezervuoto renginio, platformos operatorius įsipareigoja dėti pastangas, ir esant galimybei pasiūlyti kitą renginį klientui, užskaitant sumokėtą avansą, arba jam pageidaujant gražinti sumokėtą avansą, per 3 darbo dienas.

Platformos operatorius pasilieka teisę, atsisakyti priimti užsakymą iš kliento, nenurodydamas priežasčių.


PASLAUGOS NUOTRAUKOS

Platformoje naudojamos nuotraukos iš:

- buvusių renginių,
- ir(arba) iš reklaminių fotosesijų,
- ir(arba) naudojamos paslaugas iliustruojančios nuotraukos.

Klientas supranta ir sutinka, kad vaizdas nuotraukoje, gali skirtis nuo renginio metu matomų vaizdų.


ATSILIEPIMAI

Išimtiniais atvejais, kai klientams po renginio buvo pritaikyta nuolaida, jie nėra tipiniai klientai, todėl jiems neleidžiama, palikti atsiliepimą apie įmonę viešai.

Talpinant atsiliepimą apie paslaugą viešai, būtina pateikti savo vardą, pavardę, renginio datą ir miestą. Platforma, ar paslaugos tiekėjas, tokiu atveju taip pat įgyja teisę pakomentuoti su visomis renginio smulkmenomis ir detalėmis įvykusį renginį.

Jeigu klientai pateikė atsiliepime melagingą ar nepatvirtintą faktą, tuomet jie sutinka platformai, arba paslaugos tiekėjui atlyginti turtinę ir neturtinę žalą, atsiradusią dėl pablogėjusios dalykinės reputacijos, kuri yra ne mažesnė, nei 500 eurų, bei paskelbti melagingų faktų paneigimą tame pačiame šaltinyje.

RENGINIO KAINA
 
Nors dedame pastangas platformoje rodyti tikslią renginio kainą, tačiau retkarčiais, dėl šventinių dienų įtakos, žmogiškų klaidų, pasikeitusių tiekėjų, sisteminių klaidų, ar kitų priežasčių, platformos rodoma kaina gali būti klaidinga. 
 
Tokiu atveju tikslią kainą klientams pranešame telefonu, jei klientas nesutinka su esama kaina, tuomet jam gražinama iš anksto apmokėta suma, ir atšaukiamas renginys.

ELGESYS IR SAUGUMAS

Klientai renginyje neturi būti apsvaigę nuo alkoholio, taip pat renginio metu privalo elgtis pagarbiai su renginio vedėjais ir kitais dalyviais, bei saugoti renginio metu naudojamą inventorių. Jeigu neišpildomos šios sąlygos, tuomet renginys gali būti nutrauktas, tačiau klientui išlieka prievolė pilnai atsiskaityti už jį. Renginio metu klientams sugadinus inventorių, jie privalo atlyginti padarytą žalą.

Renginio metu klientai atsako už savo pačių saugumą, o taip pat įsipareigoja elgtis atsakingai tiek savo, tiek kitų dalyvių, tiek vedėjų atžvilgiu.

Renginio metu bus naudojamas įvairus inventorius, gali vykti fizinės rungtys, todėl atsiranda susižalojimo rizika klientui. Klientas, užsakydamas renginį supranta, apie galimas rizikas ir prisiima pilną atsakomybę už jas.


RENGINIO TRUKMĖ

Renginio trukmė - yra tokia, kokia nurodyta platformoje, prie konkretaus renginio.

Jeigu klientai vėluoja į renginį, tuomet gali būti sutrumpintas renginio laikas. Renginio kaina nuo to nesikeičia.

Taip pat, gali būti trumpesnis renginio laikas, jeigu jame dalyvauja iki 5 dalyvių, nes tuomet procesai vyksta greičiau.


DUOMENŲ SAUGOJIMAS, PERDAVIMAS IR PRIVATUMAS

Iš lankytojų, kurie teiraujasi dėl renginių, mes renkame tokią informaciją: vardas, pavardė, kontaktinis telefonas, e-paštas, IP adresas, užklausos data ir laikas, renginio data ir laikas, dėl kokio renginio teiraujamasi, Jubiliato/jaunosios arba jaunikio vardas ir pavardė ir kita informacija, kuri gali būti reikalinga renginio įvykdymui.

Duomenis renkame tam, kad galėtume įvykdyti užsakymą, surinkti lėšas, atspausdinti apdovanojimų sertifikatus, svetainės vartotojo patogumo (UX), rinkodaros bei rinkodaros analitikos tikslais.

Dalis surinktos informacijos perduodama renginio pramogos tiekėjui / renginio vedėjui(ams), kad galėtų įvykdyti Jūsų užsakymą ir, esant reikalui, susisiekti su Jumis.

Apsilankius mūsų svetainėje (kaip ir bet kurioje kitoje, su Google Analytics sistema) Jūsų kompiuteryje patalpinamas "sausainiukas". Tai padeda mums matyti, kiek lankytojų lankosi mūsų interneto svetainėje. Taip pat "sausainiukai" naudojami, kad galėtume parodyti reklamą tiems žmonėms, kurie lankėsi mūsų interneto svetainėje.

Už duomenų saugumą ir privatumą atsakingas įmonės vadovas Vilius Aleksejūnas.


DUOMENŲ PAŠALINIMAS

Jeigu nenorite, kad saugotume duomenis apie jus, parašykite mums e-laišką į info@gocrazy.lt

Duomenys gali būti ištrinti tik po pilno atsiskaitymo už paslaugas su įmone. Jeigu norite iš savo kompiuterio pašalinti "sausainiukus", sekite nurodymus čia: https://www.digitaltrends.com/computing/how-to-delete-cookies


KONFIDENCIALUMAS

Renginių scenarijai, jų užduotys priklauso paslaugos tiekėjui, todėl klientai sutinka neplatinti įvykdytų renginių scenarijų, bei paslaugos tiekėjo sukurtų užduočių, bei nenaudoti, tiek scenarijaus, tiek užduočių kituose renginiuose.

Jeigu klientas atskleidžia bent 30% renginio scenarijaus, ar kitame kliento renginyje panaudojama, bent 30% užduočių, tuomet laikoma, kad yra pažeistos paslaugos tiekėjo konfidencialumas, ir autorinės turtinės teisės, ir už tai taikoma 1500 eurų bauda, kuri mokama tiesiogiai paslaugos tiekėjui.


PRETENZIJŲ NAGRINĖJIMAS

Jeigu klientas pateikia pretenziją įmonei, įmonė, vadovaudamasi teisės aktais, įsipareigoja ją išnagrinėti per 30 kalendorinių dienų bei pateikti atsakymą klientui. Jeigu klientas nepateikia pretenzijos per 3 darbo dienas po renginio tuomet laikoma, kad renginio kokybė buvo tinkama ir paslaugos suteiktos tinkamai ir kokybiškai.

© Gocrazy.lt

Kontaktai

Renginiai vaikams: +370 659 91566
Bernvakariai: +370 659 22575
Mergvakariai: +370 659 22575
Gimtadieniai: +370 659 22575
Įmonių renginiai: +370 521 41663

Renginių partneriams: +370 683 26968
Naujiems vedėjams: +370 683 26968

Įmonės vadovas: +370 521 40915

E-paštas: info@gocrazy.lt