Renginių ir pramogų e-PARDUOTUVĖ

Sąlygos ir taisyklės

2018 Kovo 28 diena

BENDRA INFORMACIJA

Klientas - renginį užsakęs asmuo, ar bet kuris kitas renginio dalyvis, ar žiūrovas.

Įmonė - įmonė MB GOCRAZY LT, atstovaujama direktoriaus Viliaus Aleksejūno.

Scenarijus - unikalus renginio scenarijus, kurio tiek išimtinės turtinės teisės, tiek autorinės teisės priklauso įmonei MB GOCRAZY LT, arba jos partneriams, arba francižės partneriams, arba Viliui Aleksejūnui.  

Renginio vedėjas - MB “GOCRAZY LT” darbuotojas, arba laisvai samdomas renginio vedėjas, arba nepriklausomas vedėjas, kurį su MB “GOCRAZY LT” sieja dalykiniai ryšiai.

Atsiliepimas - Kliento viešai paliktas atsiliepimas tiek apie įmonę, jos teikiamas paslaugas, tiek apie scenarijų, tiek apie renginio vedėją(us), tiek apie įmonės darbuotoją(us), ar jos partnerius.

Klientai užsisakydami paslaugas iš svetainės gocrazy.lt patvirtina, kad perskaitė, suprato ir sutinka su šiomis sąlygomis ir taisyklėmis.

Įmonė gauna daugybę teigiamų atsiliepimų, iš klientų apie įvykusius renginius, tačiau įmonė negarantuoja, kad pasirinktas renginys, kiekvienam jo dalyviui patiks (kaip ir pasirinkus kino filmą, jis gali tiek patikti, tiek nepatikti, jo žiūrovams). Renkantis renginį klientams rekomenduojama atsižvelgti į būsimo renginio dalyvių charakterį, būdo bruožus, pabendrauti su buvusiais įmonės klientais iš savo pažistamų rato.

Po įvykio klientams rekomenduojame pateikti išsamią informaciją įmonei apie įvykusį renginį.

APMOKĖJIMAS

Prieš renginį įmonei mokamas 50 eurų avansas, jeigu nesuderinta su įmone kitaip. Jeigu klientai nusprendžia, kad renginio suderintu laiku, jiems nebereikia, tuomet avansas nėra gražinamas.

Prieš renginį vedėjams sumokama likusi suma už renginį.

Jeigu renginio metu, nebuvo pilnai, atsiskaityta su įmone ir/arba  renginio vedėjais, tuomet taikoma 200 eurų bauda (kuri sumažinama iki 100 eurų, jeigu su įmone pilnai atsiskaitoma, per 5 darbo dienas po renginio).

ATSILIEPIMAI

Išimtiniais atvejais, kai klientams po renginio, buvo pritaikyta nuolaida, tuomet jie nėra tipiniai klientai, todėl jiems draudžiama palikti atsiliepimą apie įmonę viešai.

Talpinant atsiliepimą apie paslaugą viešai, būtina pateikti savo vardą, pavardę, renginio datą ir miestą. Įmonė tokiu atveju, taip pat įgyja teisę, pakomentuoti su visomis renginio smulkmenomis ir detalėmis įvykusį renginį.

Jeigu klientai pateikė atsiliepime melagingą, ar nepatvirtintą faktą, tuomet jie sutinka įmonei atlyginti turtinę ir neturtinę žalą, atsiradusią dėl pablogėjusios dalykinės reputacijos, kuri yra ne mažesnė nei  1000 eurų, bei paskelbti melagingų faktų paneigimą, tame pačiame šaltinyje.

ELGESYS IR SAUGUMAS

Klientai renginyje neturi buti apsvaigę nuo alkoholio, taip pat renginio metu, elgtis pagarbiai su renginio vedėjais ir kitais dalyviais, bei saugoti renginio metu naudojamą inventorių. Jeigu neišpildomos šios sąlygos, tuomet renginys gali būti nutrauktas, tačiau išlieka prievolė klientui pilnai atsiskaityti už jį.

Renginio metu klientams sugadinus inventorių jie privalo atlyginti padarytą žalą.

Renginio metu klientai atsako už savo pačių saugumą, o taip pat įsipareigoja elgtis atsakingai, tiek savo, tiek kitų dalyvių, tiek vedėjų atžvilgiu. Renginio metu bus naudojamas įvairus inventorius, gali vykti fizinės rungtys, todėl atsiranda susižalojimo rizika klientui. Klientas, užsakydamas renginį supranta apie galimas rizikas, ir priima pilną atsakomybę už jas.

RENGINIO TRUKMĖ

* Jeigu klientai vėluoja į renginį, tuomet gali būti sutrumpintas renginio laikas. Renginio kaina nuo to nesikeičia.

DUOMENŲ SAUGOJIMAS IR PRIVATUMAS
 
Iš lankytojų, kurie teiraujasi dėl renginių, mes renkame tokią informaciją: vardas, pavardė, kontaktinis telefonas, e-paštas, IP adresas, užklausos data ir laikas, renginio data ir laikas, dėl kokio renginio teiraujamasi, Jubiliato, jaunosios, arba jaunikio, vardas ir pavardė, ir kita informacija, kuri gali būti reikalinga renginio įvykdymui.
 
Duomenis renkame tam, kad galėtume įvykdyti užsakymą, surinkti lėšas, atspausdinti apdovanojimų sertifikatus, svetainės vartotojo patogumo(UX), rinkodaros, bei rinkodaros analitikos tikslais. 
 
Dalis surinktos informacijos, perduodama renginio vedėjui / pramogos tiekėjui, kad galėtų įvykdyti Jūsų užsakymą ir esant reikalui susisiekti su Jumis.
 
Apsilankius mūsų svetainėje(kaip ir bet kuriuoje kitoje, su Google Analytics sistema) Jūsų kompiuteryje patalpinamas "sausainiukas", tai padeda mums matyti, kiek lankytojų lankosi mūsų interneto svetainėje. Taip pat "sausainiukai" naudojami, kad galėtume parodyti reklamą tiems žmonėms, kurie lankėsi mūsų interneto svetainėje.
 
Už duomenų saugumą ir privatumą atsakingas įmonės vadovas Vilius Aleksejūnas.
 
DUOMENŲ PAŠALINIMAS
 
Jeigu nenorite, kad saugotume duomenis apie jus, parašykite mums e-laišką į info@gocrazy.lt
Duomenys gali būti ištrinti, tik po pilno atsiskaitymo už paslaugas su įmone.
 
Jeigu norite iš savo kompiuterio pašalinti "sausainiukus", sekite nurodymus čia:
https://www.digitaltrends.com/computing/how-to-delete-cookies
 
KONFIDENCIALUMAS

Renginių scenarijai, jų užduotys priklauso įmonei, todėl klientai sutinka, neplatinti įvykdytų renginių scenarijų, neplatinti per scenarijų naudojamų užduočių, bei nekopijuoti, tiek scenarijaus, tiek užduočių kituose renginiuose.

Jeigu klientas atskleidžia bent 30% renginio scenarijaus, ar kitame kliento renginyje panaudojama bent 30% užduočių, tuomet laikoma, kad pažeistas įmonės konfidencialumas ir už tai taikoma 1500 eurų bauda.   

PRETENZIJŲ NAGRINĖJIMAS

Jeigu klientas pateikia pretenziją įmonei, įmonė, vadovaudamasi teisės aktais, įsipareigoja ją išnagrinėti per 30 kalendorinių dienų, bei pateikti atsakymą klientui. Jeigu klientas nepateikia pretenzijos per 3 darbo dienas, po renginio tuomet laikoma, kad renginio kokybė buvo tinkama, ir paslaugos suteiktos tinkamai ir kokybiškai.

© MB “Gocrazy LT”

Susidomėjote?

Susisiekite su mūsų renginių vaikams vadybininke. Pasiteiraukite internetu!

+370 521 41472
 

Kitos mūsų paslaugos